Dieta na płaski brzuch i cienką talię

Chcesz pozbyć się dużego brzucha, wyszczuplić i pięknie wyszczuplić talię? Przeczytaj ten artykuł. Opisuje super dietę dla płaskiego brzucha i cienkiej talii, która radykalnie zmienia Twoją sylwetkę i styl życia!

Podstawowe zasady

Ogólnie rzecz biorąc, talia i brzuch to najbardziej problematyczne obszary dla kobiet. Sama dieta nie wystarczy, aby były doskonałe. Bardzo ważne jest, aby ćwiczyć kilka razy w tygodniu (mniej więcej co drugi dzień). Możesz wykonywać ćwiczenia w domu, możesz zapisać się na basen, możesz regularnie biegać, zapisywać się na fitness i tak dalej. Najważniejsze jest regularna aktywność fizyczna, wtedy wynik przyjdzie znacznie szybciej.

odpowiednia dieta na płaski brzuch w tydzień

Kolejną ważną zasadą jest przyspieszenie metabolizmu . Aby to zrobić, musisz często jeść w małych porcjach (czyli co 2-3 godziny 200 gramów jedzenia). Takie małe objętości są trawione bardzo szybko, a organizm nie będzie w stanie przyjąć niczego na rezerwę – na złogi tłuszczu. Zgodnie z tą zasadą działa dieta złożona z jednego talerza na 4 porcje , dieta obniżająca poziom cholesterolu i dieta gryczana Pelageya .

Pamiętaj, aby pić dużo wody. Służy również jako stymulator szybkiego metabolizmu. 1,5 wody dziennie powinno trafiać do płuc, najlepiej nawet 2 litry. Staraj się pić tę ilość równomiernie: nie jeden litr na dwa podejścia, ale kilka łyków wody co 15-20 minut.

doskonała dieta na płaski brzuch i boki w domu

Po prostu nie pomijaj posiłków. Jeśli pominiesz przynajmniej jeden posiłek, organizm odbierze to jako głód i zacznie wkładać następny otrzymany posiłek w tłuszcz. Szczególnie ważne jest, aby nie pomijać pierwszego posiłku, a ostatniego – śniadania i kolacji.

Ważne jest, aby przygotować dietę. Aby to zrobić, należy tylko dusić, piec, gotować i gotować na parze. W żadnym wypadku nie powinieneś smażyć!

Prawidłowa dieta na płaski brzuch w tygodniu obejmuje kolację 3 godziny przed snem. Jeśli kładziesz się spać o północy, jedz o 21:00, ale jedzenie o tej porze (jak również o 19:00) powinno być lekkie.

Dozwolona i zabroniona żywność

Na tej diecie bardzo ważne jest, aby pamiętać o dwóch poniższych listach.

Unikaj następujących pokarmów przez cały tydzień:

  1. Wszelkie orzechy (laskowe, włoskie, orzeszki ziemne itp.)
  2. Żywność zawierająca dużą ilość tłuszczu (margaryna, masło, dowolne sosy, czyli majonez, keczup i inne)
  3. Czekolada i inne słodycze (chociaż istnieje specjalna dieta czekoladowa na odchudzanie przez 7 dni )
  4. Wszystkie produkty mączne (chleb, pieczywo chrupkie, domowe ciasta, naleśniki, naleśniki itp.)
  5. Żywność o dużej zawartości cukru (miód, dżem, sam cukier, wanilina itp.)
  6. Fast food (wszystkie potrawy McDonald’s: hamburgery, cheeseburgery, frytki itp.)
  7. Półprodukty (produkty, które wystarczy podgrzać (zakupiona pizza itp.)
  8. Żywność nie dietetyczna (prażenie, wędzenie, marynowanie)
  9. Napoje zawierające cukier, konserwanty ( alkohol , słodkie napoje gazowane, soki handlowe niskiej jakości itp.)
  10. Produkty mleczne o wysokiej zawartości tłuszczu (powiedzmy, każda żywność zawierająca więcej niż 5% tłuszczu)

Nie jest tak trudno zapomnieć o takich produktach na tydzień, ponieważ dozwolonych jest wiele produktów, które są znacznie smaczniejsze i zdrowsze dla organizmu.

dieta na płaski brzuch i cienką talię

Możesz więc zjeść:

  1. Rośliny strączkowe w dowolnej formie, ale w małych ilościach
  2. Chude mięso (wołowina, kurczak, indyk)
  3. Chuda ryba
  4. Niskotłuszczowe produkty mleczne (do 5%)
  5. Wszelkie zboża inne niż kasza manna
  6. Jagody (najlepiej świeże)
  7. Owoce (jak najwięcej)
  8. Warzywa (wymagane codziennie)
  9. Zieloni (najlepiej świeże)
  10. Tłuszcz (dozwolony jest tylko olej roślinny, nie więcej niż 1 łyżka stołowa dziennie)
  11. Napoje (najlepiej soki świeżo wyciskane, ale jeśli nie możesz ich zrobić w domu, kup naturalne drogie soki, które nie zawierają cukru, soli i konserwantów)

Powyżej znajduje się lista zatwierdzonych produktów spożywczych. Jak widać, istnieje tylko zdrowa i pełnowartościowa żywność, którą każdy zdrowy człowiek powinien jeść codziennie, a nie tylko na diecie.

Jeśli chodzi o dietę, musisz ją skomponować samodzielnie, w oparciu o poprawną kombinację dozwolonych pokarmów. Poniżej podajemy menu na 6 dni, na podstawie którego można skomponować własne, coś zmienić i dodać.

Szczegółowa dieta

Pierwszy dzień

  • Śniadanie: płatki owsiane w wodzie z dodatkiem posiekanego banana
  • Drugie śniadanie: szklanka świeżo przygotowanej galaretki (zrób to sam)
  • Obiad: zupa jarzynowa
  • Podwieczorek: twarożek
  • Kolacja: ryba gotowana na parze + trochę gryki

Drugi dzień

  • Śniadanie: kasza gryczana z mlekiem i bez cukru
  • Drugie śniadanie: herbata i jedno jabłko
  • Obiad: pieczone mięso
  • Podwieczorek: szklanka mleka
  • Kolacja: zupa z przecieru warzywnego

Dzień trzeci

  • Śniadanie: omlet na parze, trochę warzyw i szklanka soku
  • Drugie śniadanie: sałatka owocowa
  • Obiad: gotowana ryba
  • Podwieczorek: twarożek
  • Kolacja: mięso i pęczak

Dzień czwarty

  • Śniadanie: owsianka ryżowa z mlekiem
  • Drugie śniadanie: twarożek
  • Obiad: sałatka jarzynowa
  • Podwieczorek: dwa kiwi i 2 jabłka
  • Kolacja: sałatka owocowa

Dzień piąty

  • Śniadanie: twarożek
  • Drugie śniadanie: sałatka owocowa
  • Obiad: zupa z puree warzywnym
  • Podwieczorek: szklanka kefiru i kilka jagód
  • Kolacja: ryba gotowana na parze i kasza gryczana

Szósty dzień

  • Śniadanie: omlet na parze i kilka warzyw
  • Drugie śniadanie: sałatka jarzynowa
  • Lunch: gulasz
  • Podwieczorek: herbata i gruszka, jabłko
  • Kolacja: twarożek

Doskonała dieta na płaski brzuch i boki w domu pomoże Ci szybko zmienić kształt!

A ostatniego, siódmego dnia diety można ustawić jako dzień postu.

Na przykład zrób dzień postu na kefirze. W tym celu w ciągu dnia można jeść tylko niskotłuszczowy kefir (także zieloną herbatę i wodę w nieograniczonych ilościach). Zalecamy rozprowadzanie 1,5 litra kefiru na cały dzień. Nie zapominaj również, że istnieje również dieta kefirowa do utraty wagi przez 7 dni .

Możesz zrobić dzień postu jabłkowego: podziel 1 kg jabłek na 3-4 posiłki. Możesz pić wodę i herbatę bez cukru w ​​nieograniczonych ilościach.


Woźniak Ludmiła
Woźniak Ludmiła
Redaktor i autor bloga
Rate author