Proste pomysły na śniadanie 300 kalorii

Potrzebujesz niskokalorycznego śniadania w drodze? Tak, to prawda, że ​​rano nie mamy zbyt wiele czasu, ale to nie znaczy, że musimy żyć na czczo do obiadu.

Te 300-kaloryczne śniadania są zdrowe i łatwe w przygotowaniu. A dla tych z Was, którzy nie czują się dobrze po obfitym śniadaniu, dodaliśmy kilka niskokalorycznych potraw, które mają około 200 kalorii lub mniej. Dadzą ci trochę energii na rozpoczęcie dnia, ale nie sprawią, że poczujesz nadwagę. Jeśli wolisz częste małe posiłki, jest to dobry wybór, ponieważ zostawiają miejsce na popołudniową herbatę.

Proste pomysły na śniadanie 300 kalorii

300 pomysłów na śniadanie kalorii

Świetnym sposobem na zjedzenie niskokalorycznego śniadania każdego ranka jest przygotowanie posiłku z wyprzedzeniem. Możesz zrobić zdrowe śniadanie na tydzień w niedzielę za około godzinę. Następnie po prostu wstaw je do lodówki i są gotowe do spożycia. Możesz również skorzystać z dowolnego z tych pomysłów rano.

Pamiętaj, że podana poniżej liczba kalorii dla każdej opcji śniadania jest szacunkowa. Informacje o wartości odżywczej będą zależeć od wielkości porcji i rodzaju wybranych składników. Ogólnie rzecz biorąc, większość ma mniej niż 300 kalorii, niektóre są nieco mniejsze, a niektóre są bliżej 350 kalorii.

Więc śniadanie

Śniadaniowe burrito

Jeśli rano lubisz pyszne jedzenie, to białkowe śniadanie zaspokoi Twój głód.

– Białka jaj, 2 sztuki, ubite

– Ser niskotłuszczowy, 30 gramów.

– Salsa, 2 łyżki. l.

1/2 szklanki gotowanego szpinaku lub innych warzyw do wyboru

– Tortilla pełnoziarnista, 1

Słodko orzechowe płatki owsiane

To śniadanie jest bogate w błonnik, więc może pomóc Ci ograniczyć apetyt, który często pojawia się około 10-11 rano.

– Płatki owsiane błyskawiczne, 1 torebka

– Gruszka, 1 średnia

– Miód, 1 łyżeczka.

– Migdały, drobno posiekane, 1 łyżka.

Gofry i banan

To śniadanie zadowoli słodycze, ale zawiera również pełne ziarna, aby utrzymać stabilny poziom energii.

– Wafle pełnoziarniste niskotłuszczowe, 2 szt.

– posiekane orzechy pekan, 1 łyżka stołowa

– 1/4 Banana


Woźniak Ludmiła
Woźniak Ludmiła
Redaktor i autor bloga
Rate author